2024年9月13日 星期五

IB投資系列:大孖沙已落注

 美滙指數下跌,意味大孖沙已落注,非美貨幣上升。估唔到咁快割韭菜,你賺到幾多美元,兌換回自己本國貨幣都要打個折,如果賺得少,仲要嘔突,不過以美股過往表現,我這些三流交易員都賺到錢,你只要夠年輕、敢冒險,打個折,都盤滿缽滿。

問題是我們懂不懂知所進退?急流勇退?炒樓炒鋪嘅投資者如「你巾馨」、「ball仔」之流,難道不比我們普通人更清楚行情麼?只不過對見慣風浪嘅人,會有比常人更大的自信,深信短時間守得住,不會賤價沽貨,但當大巿超出他們意料,分分鐘會一鋪清袋。

當我移英以後,仍持有相當比例嘅「講股」,最終我仍決定分兩階段沽清,第一階段沽清地產股,第二階段沽清藍籌股,埋單蝕三十幾萬。現在反思,第一階段沽清地產股係正確,但第二階段可善價而沽,這部分可平手或賺少少走人,不過你俾多次機會,我都唔會搏。

現在嘅情況也是一樣,你沽售美股?還是繼續玩下去?我唔怕坦白講,我有一半資產是現金,1/3英鎊、2/3美元,希望滙率好少少兌換更多英鎊,以便購買物業,長居大不列顛,反正要讓個仔讀到大學仲有十幾年時間,長期加租或迫遷都唔係辦法。其他資產有股票、收益基金、債券、REITs 等。

現在嘅情況係要小心,美帝一減息,等於公開承認經濟衰退,資產價格一定下跌,造成損失。只不過「狼來了」嘅故事講了太多次,次次話減,最後都冇減,錯過了不少賺錢嘅機會,正所謂:「阻人發達,猶如殺人父母」,講得太多,人習慣了,就冇作用,但正正是輕忽了風險,反而帶來致命嘅後果。

(黃仁勳嘅晶片,賺到盤滿缽滿,但投資佢嘅股票要相當小心,以免招致損失。)

(我是某電車嘅長期投資者,原來我都有資格參加Robotaxi發佈會,知道第一手資訊,不過我就唔會咁傻飛去美國,第二日啲人就會整理晒講出來。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...