2024年9月17日 星期二

IB投資系列:全部都係老千

 做人要有獨立思考能力,不要輕易信人。包括你睇緊我這個網誌一樣,唔好信我,信你自己。


投資人都唔係靠投資發達,最勁嗰個富爸爸都係老千,原來佢講嘅富爸爸根本不存在,佢自己主要靠出書賺版稅、講座…其他人更不用說。

我都淆咗幾十年,碰過無數咁多壁,你估靠投資搵食咁易麼?好多講投資嘅人,都唔係靠投資搵食,而係靠想發達嘅人搵食,揸乾晒佢哋,殘民以自肥,無所不用其極,如果投資人都唔係主要靠投資搵食,食屎喇!

這裡冇訂閱、冇披闖、冇課程、無需俾like、無需留言…增流量,鍾意就睇,唔鍾意就get out,做人有番啲風骨,唔好囈契弟求人訂閱,大眾唔好再俾人呃喇!唔好信我,唔好信人,如果某大師佢哋話有四萬點,現時兩萬點都冇,咁平,仲唔重鎚出擊?仲唔用盡槓桿盡買?如果佢哋真係咁做,如果係人,一早跳樓死咗!因為唔係人,所以冇事活到今日。

(投資要靠自己,唔好靠人,唔好靠貼士,如果俾貼士給你嘅人係堅,佢自己重鎚出擊,自己都可以做股神,取代巴菲特,何必賺你少少雞碎錢?風水佬得,何必賺你嗰少少風水錢?做人唔好咁天真!上圖是我嘅ISA免稅戶口,跟「歪芺」鬥賺錢多,良性競爭,每人2萬鎊開戶,半個月我賺了1478鎊,多過「歪芺」一倍,暫時領先!)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...