2023年6月14日 星期三

IB投資系列:股票之道在乎人棄我取

 電視劇「大時代」有以下金句:

其實我地也有兩次機會,一次係沙士,一次係金融風暴,你當年敢all in,莫說大不列顛,就是全世界也可打橫黎行,問題係你有冇儲夠彈藥?要all in的時候,你敢唔敢落注。

美股上升、日股暴升,我反而唔敢乘勝追擊,有貨就沽,繼早前全放蘋果、微軟,現在再放部分特斯拉、台積電,正所謂:「人棄我取,人取我棄」,無可否認是賺少許多,但至少鎖定了利潤,日後蘋果產品太貴冇人買,股價下跌都唔關我事。

巿場上,孖展投資下跌,因為息率上升,放在IB的閒置現金只要超過10000美元,已有4.58%,賣了股票將資金放在IB戶口也有著數,仲係活期,要投資或要用錢也可隨時使用。孖展多,意味投資者看好後巿,孖展縮,意味投資轉向謹慎,投資要小心。

俄羅斯兵敗如山倒,普京地位危在旦夕,天朝急送可轉軍用的民用物資,不過對比整個西方世界明送武器,根本是杯水車薪,普京狗急跳牆,動用核武,股巿一定大跌,甚麼投資都死!倘若現在高位追貨,倒不如套現美元收4.58%利息等機會。

我不是想第三次世界大戰,也不想發戰爭財、死人財,只是世事沒有人知道,凡事都要從最壞的角度看,居安思危,預早部署,即使經濟大蕭條,自己及家人都唔會餓死先。

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

想了解詳情及條款,登入以下開戶優惠碼:


沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...