2022年9月19日 星期一

富人思維(一)

 許多教會,以為只要架構改變,人數便可增長,其實最重要是價值觀的轉變,才會真正有效。許多練詠春的人,以為只要套路、黐手就代表好打,一樣咁天真、無知。

許多有錢佬,會買一部很專業的相機,但其實他不懂攝影,即使懂,水準也不足買咁貴的相機,單單為了炫富麼?道理係邊度呢?

窮人用時間換錢,富人用錢換時間。

一部最貴最專業的相機,即使你技術上用不著,你較auto模式,所攝影出的相片,也相當於十年功力,如果要用十年時間磨練,才可影出這級數相片,現在用錢,就可以買十年,何樂而不為?

好像我的詠春之路,由睇書、VHS錄影帶,其實當時已可打出全套小念頭,如果單純外表的動作,要學埋尋橋、標指,都絕對可以,至於黐手,網聚都有得黐。但最終也要去武館的。

至於學做生意、投資,你自己都可無師自通,跌跌碰碰,最終都可學懂,但人生有幾多個十年,我做生意衰了,加上日本經濟爆破,已經一無所有,能夠東山再起,已經是多年以後的事,如果再衰,肯定冇得翻身,如果當年有高人指點有多好呢?

富人是沒有義務教你的,即使你想跟羅拔圖清崎學野,唔好話去美國上堂,最基本都要買本「富爸爸窮爸爸」或其他著作,對不對?師傅唔會所有好,佢得唔代表識教人,把口得又不代表真係有料,為了行更快的路,你預咗要白交學費的可能。

以前小學老師都有教:「一串光陰一串金,串金難買串光陰。」道理好顯淺,但真係識運用,卻是極少人。

為什麼要學做富人?因為他們都係最識運用資源的人,資源是有限的,時間是有限的,任何人都沒有條件浪費,我以前都有義務幫教會油漆、整光管、換火牛,買料的錢都冇claim俾我,我也沒有追,也沒有必要追,為耶穌做的事係唔需要計較,我點解有這個底氣?人家找我搭架都要千幾元一工,因為當你懂運用資源,你就能隨心所欲做正確的事。

漁村家庭都會盡量運用生產力,父母都去工作,請菲傭去照顧子女,用時間去換錢。我和「歪芺」一齊送小兒返學,共同照顧,用錢去換時間。菲傭教跟父母教有甚麼分別?十幾年後就見到。

究竟錢重要?還是時間重要?你必先有富人思維,最後才會成為富人,或者用另一個角度去看,懂得去運用神的資源,才能成為神忠心的僕人或管家。

(有些人表面富貴,實質貧窮,正所謂:「好仔不問爺田地」,而且你越炫富,越代表上一代貪污嚴重,有甚麼值得炫耀呢?)

(你看看真正富人,衣著老土到爆,灰灰黑黑(已故教主喬布斯都係咁),佢駕的車,我地都買得起的本田汽車,學下野吧!)

(股神巴菲特都係食麥當勞,而且一星期三次,你以為你係邊個?日日要食好野。)

(文章只屬個人分享,沒有任何投資建議。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋每逢有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票...