2022年5月7日 星期六

你還會學傳統武術嗎?

 有些事是很簡單易明,但不知為何人總是不明?

資本主義?還是計劃經濟?對經濟發展更好。

公開比賽擂台的功夫好?還是閉關自守的功夫好?

C朗拿度的球技好?還是費格遜的球技好?

李慧詩踏單車快?還是教練沈金康踏單車快?

蘇波邦打拳勁?還是師傅拳王播求勁?

(一代新人勝舊人,名師出高徒,蘇波邦差不多打死人。播求以前係好勁,但人怎keep都會老的。)

說到這裡,我都不必再問,然而在傳統武術有另一個答案,一定係坐館最勁最好打,如果是新開武館,徒弟修行尚短,可以理解,又或者師傅對自己有要求,視武術為終身事業,除非熄燈埋單,否則不會停止操練,都可以理解。

然而有許多所謂師傅,身型都keep唔到,成個大肚腩,行動也不靈活,唔好話搏擊,夠唔夠氣打也成問題,有的生活也不檢點,叫雞、食煙、飲酒、夜生活,整個人都不在修行狀態,打唔打得也成問題,自己都冇heart冇passion,怎會教到好拳?

公開比賽擂台獲獎,除了拳手得榮耀,拳館也得榮耀,這類教練恨不得將平生所學,傾囊相授,即使徒弟比自己強也不介意。閉關自守武術,一旦滿師,便不能再收學費,而且分分鐘開多間武館爭生意,所以永遠不會滿師,教任何野總會有保留,留番幾招,美其名口傳心授,實際是內心恐懼,怕弟子反叛,兩三代以後,該派武術已經唔打得,仲以為好像以前咁掂,自欺欺人。

平心而論,當日徐曉冬大戰太極雷雷,徐曉冬磅數較高,已取優勢,然而太極四兩撥千斤,體重力量應不成問題,孫式太極孫祿堂也曾大破日本、俄羅斯高手(沒有圖片及文憲証明)。雷雷大敗,就說「術高莫用」,跟著又戰冇擂台經驗的工廠工人又敗,難道又「術高莫用」?

(術高莫用,咁幾時才用呢?)

(甚麼制度就產生甚麼結果,資本主義一定有優勢,商家佬的生意觸覺一定快過人,誠哥賣完China,今日又賣大不列顛,轉投別國,真係高手。現時1英鎊兌9.683港幣,越兌越平,滙兌我都虧損不少,但唔兌又唔得,陰公!虧損當俾個仔去大不列顛讀書吧!)

(個仔玩的Tomy Car,全部都是Vietnam製造,原來很多野已不是China製造。誠哥好奸,捷足先登,早已投資Vietnam,看來我都要研究一下。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:AI可否投資?

 以前真係有風雲人物… 看看2007年喬布斯點sell iPhone,佢認為手機嘅鍵盤是多餘,推出沒有鍵盤嘅手機。科技界就係需要這些人物。 蘋果股票(AAPL),我賺少少茶錢就算,不會長揸。我部iPhone仲係11,庫克!請俾我一個理由換新機?有冇AI幫人解決問題?標基、馬斯克、...