2022年5月28日 星期六

夫婦同心才能遠征大不列顛

 漁村女士雖然比不上德國或北歐女士般強悍,但在亞洲而言,女性地位最高,與男性平起平座,一樣可以當高官、做特首,或是上巿公司主席。

連根拔起去移民對許多人也是大衝擊,要面對的問題、焦慮也是前所未有,倘若一家人,夫婦未能同心,就很難克服其中的困難及考驗。

有一次與「歪芺」討論去大不列顛買車問題,我當然支持買新電車,2030年大不列顛禁售新電油車,但「歪芺」死都話買架二手電油車,待熟習路面才算,跟住我已退一步,建議買二手電車,由於電車比電油車貴,二手電車的電池會折舊,也不能買太舊的電車,故價錢都不會太便宜,要廿幾萬,「歪芺」又覺太貴,只要五萬港元買部二手「錢七」頂住便算。

最後我都屈服,始終即使買「突施拉」,「馬屍黑」都不可能即時俾貨我,其他電車也是一樣,都不知等幾多個月,都要有架「錢七」頂住。

跟住上AutoTrader有冇「心水」。

(二手電油車,我一定選「肚郁他」,見到架史前名車MR2,中置後驅跑車,比「寶匙節」更易操控,都想一試,3500鎊,即三萬五,但20年車,七勞八損,維修費都唔會少。)

(買架年齡較輕(8年車)、較省油(1000cc),夠用便算。做人實際點較好,浪漫的事,發夢再想!)

去大不列顛是重要的事,但如果攪到不和、離婚,倒不如不走。夫婦同心,才能面對一切困難與挑戰。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:AI可否投資?

 以前真係有風雲人物… 看看2007年喬布斯點sell iPhone,佢認為手機嘅鍵盤是多餘,推出沒有鍵盤嘅手機。科技界就係需要這些人物。 蘋果股票(AAPL),我賺少少茶錢就算,不會長揸。我部iPhone仲係11,庫克!請俾我一個理由換新機?有冇AI幫人解決問題?標基、馬斯克、...