2022年4月28日 星期四

我要做大隻佬?

 電影「激戰」,有些對白,仍然印在我心…

這句話,會否也在你心記起?我在想,雖然自己已一把年幾,但如果要做大隻佬,練到一身肌肉,都唔係冇可能,間歇性斷食(唔食晚餐)、飲綠茶、有機蘋果醋(十分難飲)、沖凍水涼,已減三十多磅,BMI回復健康狀態,只是要完全體,就必須生酮飲食再加高強度肌肉訓練才能。

(練成一身肌肉,提起結他,唱一曲:You wa shock!真係正!如果是同年代人,聽這首歌,就知甚麼。)

(拳四郎就做唔到,二兄多奇倒是可能。多奇是用柔拳,以柔克剛,對付以剛拳的長兄拳王雷奧,可惜多奇當年為救人,被核幅射感染,帶病在身,不敵拳王。)

我知道人是看表面,只要大大隻隻,即使功夫冇料,都有人跟。但我知道過度的肌肉,反而練唔到好詠春。不過孫子兵法有云:不戰而屈人之兵,只要練得大隻,去到大不列顛,匪徒也取易不取難,減省不少麻煩。

「凡事都可行,但不都有益處,凡事都可行,但不都造就人。」(聖經哥林多前書10:23)

我們做任何事,都要看看有冇益處,係咪榮神益人,然後才作出決定,曾文正:「坐這山,望那山,一事無成」我自己都是多心的人,目標太多,就甚麼也做不到,看來人生下半場都要小心決定。

(要練到這個水平,除非精壯時期的健美先生阿諾舒華辛力加。)

(當年未來戰士,紅到發紫,一時無兩。有些人道德水平雖然不高,但不能否認他們的努力。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...