2022年4月10日 星期日

隔離營的減肥餐單

 以往,我們Hong Kong人都識飲識食,即使我自己煮,雖然賣相一般,但仍然美味可口,始終我又唔係開餐廳,好食又健康就足夠了。

但我忽略了一件事,只要食物差一點、難吃一點,我們自然食慾大減,輕易達成瘦身減肥的效果。

這是隔離營其中一餐,大約比例,兩份飯、一份菜、一份肉,明顯不乎合宋晏仁醫生建議的兩份菜、一份蛋白質、一份碳水的比例。今日我們已知,精米是引發高升糖指數,比糖更差(因你唔會食飯咁多的糖),是造成糖尿病的原因之一,然而,自己煮,我仲可以溝紅米、糙米,但去到這場景,我只能作出以下決定。

就算幾難食也好,瓜菜、肉,我都全吃,精米的白飯一概不吃,我知道是浪費,但吃了壞肚皮,咁又何必呢?另外,有兩個超細橙,雖然唔係新奇士,但我也全吃。

許多人以為吃飽飯才可對抗疾病,不過吃飽飯,只會令升糖指數急升,胰島素大量分泌,儲存為脂肪,對抗病沒有太大關係,只會增加心臟、血管疾病、糖尿病的風險。

飲食最緊要均衡,但即使食晒這盒飯亦做不到,營養唔夠、膳食纖維唔夠,更何談對抗疾病?

(入營自救三寶:綜合維他命、維他命C、纖維丸。許多人不知,我們的健康,是取決於我們腸道有益的細菌數量,你越食天然食物多、纖維多,佢地就越強盛,反之,附加劑越多、纖維少,佢地就越衰敗。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:秋官效應(Adam Cheng effect)

 舊鄉講以前股巿有個怪現象叫「秋官效應」(Adam Cheng effect),或叫「丁蟹效應」,意思係每逢鄭少秋有電視劇上演,講股就必定下跌,由-0.1%至-24.5%而且次次應驗,仲「鯪」過黃大仙。 為何有「秋官效應」?專家研究都找不出原因,如果該套片好似「大時代」講股票,蝕...