2021年5月30日 星期日

人要接受不住轉變,因為變幻原是永恒

 最初出來社會做事,是用愛立信手機,後來三星、諾基亞、Sony等品牌,後來轉蘋果,直至有一次在地盤掉了,覺得不值得用咁貴的手機,轉了最平的手機小米,仲要係最cheap的紅米系列,最合乎經濟效益。

今日,要再一次重投蘋果的懷抱,因為手機越來越重要,部機的安全及可靠,成了首要考慮。今日只是買幾十萬股票,他朝可能要買幾百萬股票,難道幾千元的手機也孤寒,正所謂:「小財唔出,大財唔入」,既然都係投資成本,要洗就洗吧。

不過我仍是cheap精,只買最平一部蘋果,做到要做的野就可以,最初妄想買部停產的SE,但豐澤、百老匯也冇,提升預算買iPhone 11,去了衛訊買,貪其幫手過資料,由於誇平台過資料,星期日又人多,由開門攪到關門,才攪惦。

一轉平台,真係有不習慣,因為對上一部iphone已是iphone5,不過世界就是不住轉變,由我用電腦用icq識我老婆,到用yahoo messenger,到WhatsApp,到今天又要轉Signal。就好像職業生涯的轉變一樣,由文人到武人,淪落到地盤。就好像武術生涯的轉變,由跆拳道、空手道、詠春,到今日自練各門功法。由香港生活,到日後退休去大馬,也是一個轉變。

(讀過聖經傳道書,都一定知道:變幻原是永恆。)


沒有留言:

張貼留言

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...