2024年5月8日 星期三

英國最cheap用車

 如果憑實際駕駛而言,你會清楚知道答案。

最省油是柴油車,如果係柴電混能仲慳!當然要小心柴油車會積碳,咁上下要跑一轉高速,也有電子零件監察排放,越多電子零件就越麻煩。

我部豐田混能,46.9至61.5MPG。亦試過120MPG。

混能車可以更省油,但不是我們凡人可以做到,部Yaris次次都會打分給我,鼓勵我要改進駕駛,以達至最省油效果,我覺得只能參考,得啖笑便算,講真,實際駕駛,以道路安全為準,豈能以省油為先,例如要過線、入迴旋處,一定要爽快,慢加速、慢減速,到紅燈前,放油門自然滑行,實際未必次次可行。

許多時當混能車儲夠電,我想用純電模式,天氣冷,引擎會自動啟動預熱,你係無法使用純電模式,即或啟動,若駛入快速直路,純電模式也會自動停止,引擎介入,怕你唔夠力,要做到廠方嘅成績,在實驗室才做到。

如果用量低,巿區為主,買部豐田Aygo,999cc電油車最慳,雖然用油不及1500cc混能省油,但考慮埋車價、保險,如果用量少,仍有著數。混能車一定要有一定里數,才能抵消車價,只不過Aygo真係細車,上高速會好飄,而且買大件物品都冇位擺,真是一個大問題。

題外話:

永遠車神:冼拿

(車神平日駕駛,不是法拉利、林寶堅尼,而是本田。)

(年輕人未必認識這個真車神,雨中賽車尤其出色。)

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:現在唔係搏嘅時候

 巴菲特減持蘋果,真的只是稅務問題,做人唔好咁天真,商家佬從來都唔會死錯人,何況佢仲係最頂層嘅商家佬,好多資訊這個level嘅人才會知道,凡人至少知道iPhone 同期銷售減少一成,經濟下行即將出現,否則持有1890億美元現金,竟然唔買貨,你當人地股神儍㗎! 誠哥當年變賣中港資產...