2024年5月4日 星期六

移英日記(155)英式教育要科水才好

 今日帶個仔去足球訓練班,事緣是Nursery有一家長,又是我地租住單位嘅業主,佢個仔參加了,卻不太感興趣,希望有人陪下,故此我地借勢俾兒子參加,由於少了兩堂,拉高了每堂成本由4磅增至5磅,我都唔係咁介意濕碎錢,用得其所就可以了。


駕車去到某中學,已感到濃厚足球氣氛,有人在草地訓練,小兒訓練地點是在室內運動場。


只有45分鐘,我地早到,上一班剛完,可以熱熱身,幾歲人仔,我就不期望學到甚麼,但至少教識他們何謂足球?培養他們興趣,這就是青訓,由兒童開始,鄉講人鐘意睇英超,因為有水準,是有道理的。

之後駕車去食自助餐,因為馬斯克、庫克贊助嘅,應承咗嘅事,一定要做嘅。

黎緊八月就讀小學,「歪芺」(wife) 頭痛緊買校服,因為佢呢間學校嘅校服有校徽,並不是求其去超巿買即可,要向指定服裝供應商購買,早鳥優惠八折,迫你快決定。這裡讀書唔使學費,其實都有限錢,只不過校服很快不稱身,點都要親自去供應商,才能決定。

英式教育不等於國際學校,由於公立學校資源有限,師生比例、教學資源,都不能跟私立學校比較,英國只是已日落帝國,資源有限,學校普遍陳舊,教師壓力大、人工低、流動性高,某鄉講「校長」已獲聘請教學助理(唔係教師)都唔做,寧可做酒店,就知道有幾伏!

愛丁堡是國際城巿,有不同人種,學校裡白、黃、黑都有,國際性都算係嘅,但只係英式公立學校,不算是國際學校,要攪清楚,小學冇功課,都算是happy school,這間讀、寫、數有90+,算係咁,中學要考公開試,一樣要谷,要好概,要科水讀私立學校。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:撻訂追差價,唔買好過買

 最近漁村樓巿下跌,發生了一件事… 買家撻訂,發展商劈價三成賣樓,追收差價。在經濟下行週期,好似好無良,不過逆向思考一下,樓價升就繼續成交,樓價跌就撻訂,輸打贏要,又是否可取?只不過以往經濟向好,撻訂樓可以輕易賣出或更高價賣出,發展商不了了之,令炒家錯覺以為撻訂就可拍拍囉柚走人。...