2023年1月6日 星期五

移英日記(卅六)駕車郊遊

 英國的生活一定不會像漁村的多姿多彩,但卻是另一種生活模式,最近與住在巿中心附近的漁村夫婦聚會,雖然他們居住的地方比我們更繁華,但他們異口同聲表示英國悶到抽筋,這裡只有Princes Street王子街,獨孤一味,他們也帶了香港的公路單車,我一睇跟我漁村的摺車,就知即使他說見到尾燈當我贏,我也甘拜下風,但咁又如何,愛丁堡又冷又凍又雨,早前更落雪,英雄無用武之地。

英國要擴展日活圈子,不是靠單車,要靠私家車,否則只會停留在步行的生活圈,公共交通係有,但都要步行十數分鐘,等候十數分鐘,跳了班冇通知,繼續等多十數分鐘,落車再行十數分鐘,基本上大部分人不會選擇這方式,只不過要去巿中心,冇位泊車,或價錢昂貴,才予考慮。

英國的玩法,如果有文化,應去參觀各式各樣博物館、圖書館,確實是增廣見聞,教會也曾有團,不過都係純英語導航及解說,與其一頭霧水,不如不去。如果像我這些低文化文盲一族,去郊野地方,欣賞大自然景物,反而是一個好選擇。

愛丁堡是沿海城巿,雖然較北,但比中部城巿暖和,試過-7度,落過一兩次雪,但整體都係幾度,有海水調和,唔會太凍。見到海,人都會開心點。

駕車去到愛丁堡北岸的Cramond Beach克拉蒙德沙灘,以為大把車位,點知全滿,幸好有車剛剛離去,食住個位。

(沙灘不算美麗,但睇到自然景物,人都舒服的。)

(水清沙幼就講唔上,但怎也乾淨過漁村,得幾度,冇人落水。)


(行下沙灘,聽下海風。)

(如果潮水退,可步行去小島,可惜。)

駕車去容易,走卻難,因左右兩邊泊滿車,變成單程路,幸好有前車開路,尚算通順。跟住去老麥開餐,兒子例飛要買開心樂園餐,最想有玩具。

蘇格蘭地廣人稀,許多地方也要駕車才能去到,例如尼斯湖,盛傳有海怪,駕車也要三小時,暫時不會考慮,某弟兄更試過駕車四小時去英格蘭列斯的Morley去探另一家庭,真係誇張,我自問頂盡一小時已是極限了。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...