2021年11月23日 星期二

兒子反枱,老師投訴

 

(烏鴉張耀揚,唔俾面就唔俾面,好似我這個年幾的人,一定有的回憶。)

最近收到幼稚園老師告之,兒子在課室反枱,跟著站在上面,仲不知悔改笑笑口…。

之前幼稚園報告已經唔好,現在操行又出事,好像發生好嚴重的事。講真,兒子十二月才出世,三歲未夠,你期望他可以怎樣?

兒子能夠用中英文順序讀出1至10,成績報告卻是中文讀出1至5也是普通成績,那麼他真的學到知識重要?還是成績報告重要?

我在黑板用粉筆畫出圖象,兒子可用英文讀出該圖象,不過只限車輛。而且只限不同類型車輛,但分不到牌子,我畫了架車,他能說出是跑車,但說不出是林寶堅尼?還是法拉里?但已足可証明這個年幾有圖象分辨能力,但就不能要求太高,始終在街上見到名車的機會並不多,除非在杜拜,警車也是超跑。

至於在課堂攪事,只是成年人所看,小朋友所看的世界及認知,跟我們是不同,我猜想,兒子反枱,只不過試驗翻轉能否站穩,既能站穩,企埋上去,覺得很神奇,咪笑笑口,十分開心。

小朋友的世界比大人簡單,只有食、玩、瞓,大人反枱即係無得傾、無面俾、敵對的表現,對小朋友而言,just a game,係咁多。

(大人世界與小孩子不同,不能相提並論。不過讀過高深教育的人都這樣,是否有點兒過火?)

沒有留言:

張貼留言

詠春當作強身健體就好了,唔好以為真係打得

 以前神鵰俠侶,楊過獨臂都咁勁… 現實世界都有… 如果少了一隻手臂都咁好打,咁你學甚麼功夫有甚麼關係呢?只要該訓練跟搏擊有關係,實力便能反映。反之,倘若訓練跟現實差距太大,黐手日黐夜黐,即使講到天花龍鳳都冇用。 太極得唔得?我認知有限,唔敢講,跟國術差不多,不過如果我發咗達要請保...