2024年6月29日 星期六

IB投資系列:俾錢攞貼士正戇居

 常言道:「人不為己,天誅地滅」,假使我知道六合彩嘅號碼,會告訴你讓更多人分薄個奬金嗎?如果你要逃命,但講俾更多人知,會減少你求生嘅機會,你都會自己走先,你可以話係自私,但亦係人性。

所以任何投資嘅野,一係你無私告訴我,YouTube 賺錢就算,我用VPN都唔使睇廣告(將地域改在阿爾巴尼亞即可),對我冇影響,如果要披闖課金,聽甚麼堅野,精闢嘅分析,咁我就覺得大可不必,大家都係估估下,好像賭徒以前買馬經、今日面書買貼士,都係多餘,馬房、馬主、練馬師一早有共識俾邊個出就邊個出,就算你相馬能力好像伯樂,都係冇用,股巿也是一樣,幕後玩家要升就升,要跌就跌,唔係你話事,只不過我哋根據過往歷史,妄想預測幕後玩家嘅做法及喜惡,預早作出部署。

(幕後玩家嘅心思,唔係我哋凡人可以識透,最初我以為拜登會退位俾賀錦麗,最終冇咁做。)

以前教我經濟學嘅老師,佢都話成日輸錢,經濟學只不過以果推因,用過往歷史推敲因由,作出預測,但準確度也不高。就算做過投行,以前幾威也好,冇了背後強勁嘅backup及資訊,都變回凡人,既然大家都係凡人,都係同一個level,有野就講,有屁就放,大家分享、交流,ok冇問題,要俾錢就No way。

幕後玩家,第八層嘅人(The 8 show嘅分法),唔會喺呢度出現,佢地嘅財富遠超嗰啲世界首富,你永唔會知道佢地姓甚名誰,網上、資訊世界嘅野只係愚弄你哋這些低下階層,辛辛苦苦為佢地賣命。

所以公開得嘅野,如果係堅野,一定有以下條件發生:分享不會分薄利益,分享不會減少生存及逃生機率。所以網上嘅野,無論俾錢或免費,都唔會係堅野,包括我講嘅一切。



(我都係賺一千蚊左右,正一窮鬼。有人換車、換樓、換名錶,快啲跟佢學,披闖攞貼士…戇居!炒股票唔會一定贏,但披闖課金就一定堅,就好像美國淘金唔一定淘到,故醒目的生意人就不會淘金,而係賣淘金設備、牛仔褲,因為賺這些錢就一定堅。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...