2024年6月28日 星期五

IB投資系列:攞貼士唔會發達

 成日講冧巿,但遲遲未發生,成日講牛尾,講咗半年都未發生,確實令人奄悶,正所謂:「阻人發達,猶如殺人父母」,這讓我明白聖經中挪亞嘅光景,一路建方舟,一路宣講要人悔改,神的審判會嚟到,要進入方舟,才得救贖。當時間一長,人就會傾向不信,眼見人人買樓、買車、買名錶,你自己僅僅自保,係幾冇癮!我明嘅!

炒股票最難係按照既定嘅原則做事,你係人海咁多年,即使最唔識做人,好似我咁,都會知道生存嘅方法。股海也是一樣,高風險高回報,低風險低回報,道理好清楚,如果有絕對嘅把握,善於操盤嘅人何需要拍YouTube?要想出下名,show下自己幾叻,都明嘅,又要人撳鐘仔、俾讚、留言、披闖課金…

(真正勁人,根本不在乎Youtube嘅錢,會用番啲錢攪制作及攪遊戲派錢,最緊要出名。)

俾錢攞貼士最無聊,人人都係估估下,試想下:如果你係第八層嘅人,「譜驚」跟你說會做大單野,你會點做?你都會做晒所有沽空操作,然後才會跟你第七層嘅朋友分享,每次大跌巿,佢地都發財,你認為呢啲資訊會分享俾下等人嗎?呢啲價值億兆嘅資訊會因披闖少少錢話俾你知麼?練馬師、馬主有堅料,都唔會話俾你哋呢啲下等人。

披闖課金會發達?做人唔好咁天真啦!全部都係我哋這些下等人估估下,隨口噏當秘笈,鄉講人幫鄉講人?我呸!我在大不列顛最深切體會:鄉講人專呃鄉講人,幫人睇樓收1000蚊,咁叫做交易,唔係幫。有的又話幫鄉講人置業,點佢買日本虎杖樓,一鋪清袋…

(「鷹屍」物業專幫鄉講人置業,認住呢條友。)

公開嘅資訊係冇專家,只有撞板過嘅人嘅經驗之談,嗰啲經濟師、專家,咁掂就唔使講,自己all in發咗達好耐,上電台、電視台、YouTube講到口水都乾埋…使鬼咁辛苦咩?有的更說三、四萬點,講出嚟自己都唔信,我只會叫人避險,唔可以令你發達,真係抱歉,要發都自己發咗先,咁簡單道理都唔明,YouTube 100萬view先得五皮,肯冒險、有少少常識、識炒美股都一定賺到,牛巿嘅時候個個都賺幾皮,倒不如花時間研究下仲實際。


(我都係賺1918元咋!咁易發達,做人唔好咁天真。)

免責聲明:本網誌一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無關。投資涉及風險,證券價格可升亦可跌。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:減息嘅部署

 美帝一劈就50點子,你估鮑爺傻㗎!一定背後有「景滾」,今年會再減,高息環境令經濟受壓,減得息即係經濟轉差,減親息一定減到一厘以下,問題係未來減嘅程度及密度。 保守投資,有高厘數嘅產品,越長越好,有四厘或以上就要做,鎖死一年兩年,公司債,如果穩陣公司,如投資級別,都唔使怕嘅! (...