2022年11月12日 星期六

移英日記(十九)大罷工也要支持

 英國面臨比歐洲更嚴重通脹,經濟衰退,人人自危,正在此時,各行各業相繼罷工,繼火車司機,跟著是公務員、護士,真是「屋漏兼逢連夜雨」。

國家面臨危機,人們沒有共赴難關,大家同舟共濟,反而好像落井下石。當然我們要明白英國係有罷工的權利,不像漁村表面有,實際冇。再者,通脹十幾個百分比,生活也成問題,當工作得到的收入,也應付不了開支,冬天暖氣也不敢開,吃也吃不飽,唔通去偷去搶,唯有用合情、合法、合理的方法表達訴求,這樣做,所有英國人都理解,我們這些少數族裔都可以理解。

我睇過GP,知道NHS服務係點,醫護薪金沒有漁村咁高,最頂級大國手,人工得幾皮(港幣),仲要自費不住進修,增進醫學知識,所以只有一心一意,才會做,我睇完醫生,佢地仲攞了樣本化驗,找出最準確的結果,還主動致電給我覆診,你對我咁,我仲可以有甚麼異議呢?

印度藉首相辛偉誠,始乎要有知慧處理了。

沒有留言:

張貼留言

IB投資系列:倒下嘅巨人會否再次站起?

 自從沒有投資豐田,錯過賺錢機會,我就想投資這些倒下嘅巨人,看看他會否再次站起來。 英特爾曾經係CPU一哥,不過巿值早早被二佬AMD追上,股價浮沉,毫無氣息。英特爾想重振雄風,自己製造晶片,艾司摩爾ASML截至2025上半年嘅High NA EUV光刻機嘅訂單,全由英特爾買下,迫...